نکات همکاران ارسال لپ تاپ همدان

نکات همکاران ارسال لپ تاپ همدان

نکات همکاران ارسال لپ تاپ همدان

با توجه به بروز برخی خطاهای ناخواسته توسط همکاران محترم در خصوص دریافت و تست لپ تاپ از مشتری و دقت در ارسال برای این مرکز ،همکاران محترم لطفا موارد زیر را در مورد دستگاه هایی که برای تعمیر ارسال می نمایید مد نظر قرار دهید.


•    دستگاه را به صورت باز به این مرکز نیاورید.
دستگاه باز بسیار آسیب پذیر است و قطعات آن در موقع جابه جایی آسیب می بیند.
اگر اطلاعات کافی دارید و روی دستگاه کار کردید و موفق به تعمیر نشدید قبل از ارسال،دستگاه را مثل قبل به صورت کامل ببندید.


•    حتی الامکان دستگاه را به صورت کامل به همراه شارژر از مشتری تحویل بگیرید.
    در اکثر عیب یابی ها وجود شارژر الزامیست.( ممکن است خود شارژر ایراد داشته باشد. )


•    در مواردی که مشتری نگران اطلاعات خصوصی خود است، در صورتی که می توانید هارد را باز نموده و تا پس از تعمیر دستگاه،با احتیاط تحویل خودش نمایید.
   
•    موقع تحویل دستگاه از مشتری،حتما دستگاه را در حضور خودش تست کنید و مطمئن شوید که وضعیت دستگاه مطابق با وضعیتی است که مشتری اظهار میدارد.
بار ها پیش آمده که ایراد دستگاه در آن لحظه بیشتر از ادعای مشتری بوده و در این صورت ممکن است بعدا نتوانید آن مشکلات اضافه را به مشتری اثبات نمایید.


•    موقع تحویل گرفتن دستگاه از مشتری،به صورت دقیق و با جزئیات از او بپرسید که چه اتفاقی افتاده که دستگاه خراب شده است.
    در مورد دستگاه های خاموش : آخرین بار با دستگاه چه کار کرده؟ چه نرم افزار هایی و چه مدت؟
    این امر هم سرعت عیب یابی را افزایش می دهد و در بعضی موارد موجب کاهش هزینه ها می گردد.


•    موقع تحویل دستگاه از مشتری، وضعیت گارانتی دستگاه را جویا شوید.
    در برخی موارد ممکن است دستگاه هنوز گارانتی داشته باشد اما مشتری نداند و تعمیر دستگاه موجب ابطال گارانتی گردد.


•    حتما از مشتری بپرسید آیا قبلا روی دستگاه کار شده است یا خیر؟ و قبلا دستگاه تعمیر شده یا نه؟
معمولا دستگاه هایی که توسط افراد ناشی دستکاری شده اند دیگر قابل تعمیر نیستند. لذا موقع دریافت چنین دستگاه هایی موضوع را به مشتری گوشزد نمایید.
همچنین عیب یابی چنین دستگاه هایی بسیار سخت تر و زمان گیر تر است


•    موقع دریافت دستگاه از مشتری، برای درست شدن دستگاه زمان دقیق تعیین نکنید،
چرا که هنوز دستگاه باز نشده وعیب دقیق و مدت زمان تعمیر مشخص نیست.بهتر است به مشتری بگویید منتظر تماستان باشد.
مکاتک پس از بررسی اولیه ی دستگاه ،مدت زمان حدودی تعمیر و هزینه ی حدودی را قبل از اقدام برای تعمیر به شما اعلام می نماید تا با مشتریتان هماهنگ نمایید.
به دستگاه هایی که در این مرحله مشمول انصراف مشتری میگردند هزینه ای از طرف مکاتک تعلق نمی گیرد.
اصرار برای تسریع در تعمیر جز عجله ی بیشتر و کمتر شدن دقت در تعمیر نتیجه ای در بر ندارد ،لذا صبور باشید تا دستگاه در صف تعمیر قرار گیرد و موقع تعمیر با دقت و تمرکز عیب یابی و تعمیر گردد. بلافاصله پس از آماده شدن دستگاه با شما تماس گرفته خواهد شد.


•    موقع دریافت دستگاه از مکاتک،دستگاه را کاملا تست کنید و تحویل بگیرید.
با توجه به اینکه گارانتی ای که مکاتک به تعمیرات اختصاص می دهد مربوط به همان ناحیه ی تعمیر شده است لذا عیب هایی که بعد از دریافت دستگاه از مکاتک در نواحی دیگر اظهار گردد مورد قبول نیست.
جهت کم شدن بروز این مشکل حتی الامکان از پیک مورد اعتمادتان که برای دریافت دستگاه می آید بخواهید دستگاه را کامل تست کند و تحویل بگیرد.

 

•    مسئولیتی بابت دستگاه های نیمه خراب و خرابی ناشی از تعمیر و دستگاه های باز شده یا دستگاه های دستکاری شده به عهده نگیرید و این موضوع را به مشتری گوشزد نمایید.


•    در روند تعمیر، در صورت نیاز به هر گونه هماهنگی بابت دستگاه شما، با شما تماس گرفته خواهد شد.


•    مخدوش شدن برچسب گارانتی دستگاه هایی که شامل گارانتی تعمیر هستند دستگاه را از گارانتی خارج می کند.


•    برشور هایی در زمینه آشنایی بیشتر با سخت افزار لپ تاپ تکثیر شده که در صورت نیاز برایتان ارسال می گردد.
همچنین نکات مربوط به آموزش های سخت افزار و نگهداری لپتاپ را از سایت mecatec.ir مطالعه فرمایید و به مشتریانتان توضیح دهید.


•    سعی کنید حتی الامکان موقع دریافت دستگاه از مشتری متعلقات دستگاه و مفقودی های آن را یادداشت نمایید. عدم وجود باتری یا هارد یا شارژر موقع باز پس دادن دستگاه به مشتری بعضا برای همکاران موجب بروز مشکلاتی شده است.
نیز یادداشت شماره سریال دستگاه ها جهت بررسی سرقتی هایی که از طرف اتحادیه اعلام می گردد مناسب به نظر می رسد.


•    حتی الامکان دستگاه را با پیک موتوری ارسال/دریافت نفرمایید.
    بروز عیب در حین تردد توسط پیک و عدم تست دقیق موقع دریافت دستگاه بعضا برای شما موجب مشکلاتی می گردد.


جدید ترین تجهیزات و افتخارات و تخصص ها و کارنامه ی تعمیرات در وب سایت رسمی مکاتک قابل مشاهده است.

primi sui motori con e-max








نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پرسش پاسخ آموزشی لپتاپپرسش پاسخ آموزشی لپتاپ

قطعات لپتاپ همدانقطعات لپتاپ همدان

خدمات لپتاپخدمات لپتاپ

لپتاپ سالملپتاپ سالم

مــــكاتــكمــــكاتــك

خانهخانه

دفتر مهمان

  • حسینی
    نقطه ضعفی وجود ندارد. بسیار از شما راضی هستیم
     
  • ابراهیم پور
    همش عیبه, گروووون میگیرین O.o
     
  • ملک پور
    همه چيز عالى باتشکر
     
  • نیکان
    با سلام و تشکر با توجه به قسمت های متعدد و کار های متعددی که مکاتک در سرویس لپ تاپ انجام میدهد،تعریف ...
     
  • نیکان
    با سلام و تشکر فشار آوردن به تعمیرکار برای تحویل سریع دستگاه نتیجه اش عجله و دقت کمتر است و نتیجه ...

مشاهده همه...

خبرنامه آموزشی ایمیل

جهت دریافت رایگان ایمیل های آموزش سالم نگه داشتن لپ تاپ، اطلاعات خود را وارد نمائید :
Google Maps JavaScript API v3 Example: Map Ads Unit

7e3635652477c2de5a94e903ddb6e90f

آدرس ما:
همدان ميدان جهاد
ابتداي ميرزاده عشقي
ساختمان ملاصدرا طبقه2
تماس ها:
163 82 382 081
3413 314 0918

ساعات كاري:
صبح ها از 9:30 الي 13:00
عصر ها از  16:30 الي 20:30
به استثناء روزهاي تعطيل

درباره مكاتك

اين مركز با سال ها تجربه و كسب افتخارات بسيار و گذراندن دوره هاي تخصصي در زمينه ي تعمير لپ‌تاپ، تنها تعميرگاه فوق تخصصي لپ‌تاپ در استان همدان مي‌باشد.
بهره گيري از متخصصان كامپيوتر،نرم افزار، آي تي، برق، الكترونيك و فناوري اطلاعات، اطمينان ما را در ارائه ي سرويس ها و تعميرات افزوده است و همين امر موجب رشد روز افزون اين مركز در اين زمينه ي تخصصي گرديده است.

مطالعه بيشتر...

افتخارات

مكاتك افتخار اين را دارد كه متخصصاني با سال ها تجربه در زمينه ي الكترونيك و دوره ديده در زمينه هاي تعميرات تخصصي لپ‌تاپ در تهران و خارج از كشور را داراست.
اين ارتباط علمي سبب شده است كه عيب يابي ها و تعميرات به روز و با جديد ترين متد ها انجام گيرد.
در زير به عناوين دوره ها و آموزش هاي تخصصي و فوق تخصصي اي كه متخصصان مكاتك گذرانده‌اند اشاره مي‌گردد :
 مطالعه بيشتر...