آموزش باتری لپتاپ

قابل توجه همکاران محترم

همکار محترم

با سلام و احترام

لطفا موارد زیر را در مورد لپ تاپ هایی که برای تعمیر ارسال مینمایید مد نظر قرار دهید:

 

* دستگاه را به صورت باز به این مرکز نیاورید.(دستگاه باز بسیار آسیب پذیر است و قطعات آن در موقع جابه جایی آسیب می‌بیند.)

 

* حتی الامکان دستگاه را به صورت کامل به همراه شارژر از مشتری تحویل بگیرید.

 

* در صورتی که مشتری نگران اطلاعات خصوصی خود است، میتوانید هارد را باز نموده و تا پس از تعمیر دستگاه،با احتیاط تحویل خودش دهید.

 

* موقع تحویل دستگاه از مشتری،حتما دستگاه را تست کنید و مطمئن شوید که وضعیت دستگاه مطابق با وضعیتی است که مشتری اظهار میدارد.

 

* موقع تحویل دستگاه،به صورت دقیق و با جزئیات از مشتری بپرسید که چه اتفاقی افتاده که دستگاه خراب شده است.

 

* موقع تحویل دستگاه از مشتری، وضعیت گارانتی دستگاه را جویا شوید.

 

* حتما از مشتری بپرسید آیا قبلا روی دستگاه کار شده است یا خیر؟ و قبلا دستگاه تعمیر شده یا نه؟ معمولا دستگاه هایی که توسط افراد ناشی دستکاری شده اند دیگر قابل تعمیر نیستند.  لذا

موقع دریافت چنین دستگاه هایی موضوع را به مشتری گوشزد نمایید.

 

* موقع دریافت دستگاه از مشتری، برای درست شدن دستگاه زمان دقیق تعیین نکنید، چرا که هنوز دستگاه باز نشده وعیب دقیق و مدت زمان تعمیر مشخص نیست.بهتر است به مشتری بگویید منتظر تماستان

باشد.

 

* موقع دریافت دستگاه از مکاتک،دستگاه را کاملا تست کنید و تحویل بگیرید.

 

* لطفا در صورتی که خرج دستگاه برای مشتری مهم است، موقع تحویل دستگاه به مکاتک تاکید کنید که قبل از تعمیر اعلام هزینه شود.(انصراف از تعمیر هزینه ای در بر ندارد.)

 

* هزینه تمام شده برای همکار و کاربر به صورت جداگانه خدمتتان اعلام میشود اما شما مختارید از کاربر چه هزینه ای دریافت نمایید.

 

* مسئولیتی بابت دستگاه های نیمه خراب و خرابی ناشی از تعمیر و دستگاه های باز شده یا دستگاه های دستکاری شده به عهده نگیرید.

 

* در روند تعمیر، در صورت نیاز به هر گونه هماهنگی بابت دستگاه شما، با شما تماس گرفته خواهد شد.

 

* مخدوش شدن برچسب گارانتی دستگاه هایی که شامل گارانتی تعمیر هستند دستگاه را از گارانتی خارج میکند.

 

* نکات مربوط به آموزش های سخت افزار و نگهداری لپتاپ را از سایت mecatec.ir مطالعه فرمایید و به مشتریانتان توضیح دهید.

 

 

با تشکر

فنی مهندسی مکاتک - واحد پذیرش

primi sui motori con e-max








نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پرسش پاسخ آموزشی لپتاپپرسش پاسخ آموزشی لپتاپ

قطعات لپتاپ همدانقطعات لپتاپ همدان

خدمات لپتاپخدمات لپتاپ

لپتاپ سالملپتاپ سالم

مــــكاتــكمــــكاتــك

خانهخانه

دفتر مهمان

  • حسینی
    نقطه ضعفی وجود ندارد. بسیار از شما راضی هستیم
     
  • ابراهیم پور
    همش عیبه, گروووون میگیرین O.o
     
  • ملک پور
    همه چيز عالى باتشکر
     
  • نیکان
    با سلام و تشکر با توجه به قسمت های متعدد و کار های متعددی که مکاتک در سرویس لپ تاپ انجام میدهد،تعریف ...
     
  • نیکان
    با سلام و تشکر فشار آوردن به تعمیرکار برای تحویل سریع دستگاه نتیجه اش عجله و دقت کمتر است و نتیجه ...

مشاهده همه...

خبرنامه آموزشی ایمیل

جهت دریافت رایگان ایمیل های آموزش سالم نگه داشتن لپ تاپ، اطلاعات خود را وارد نمائید :
Google Maps JavaScript API v3 Example: Map Ads Unit

7e3635652477c2de5a94e903ddb6e90f

آدرس ما:
همدان ميدان جهاد
ابتداي ميرزاده عشقي
ساختمان ملاصدرا طبقه2
تماس ها:
163 82 382 081
3413 314 0918

ساعات كاري:
صبح ها از 9:30 الي 13:00
عصر ها از  16:30 الي 20:30
به استثناء روزهاي تعطيل

درباره مكاتك

اين مركز با سال ها تجربه و كسب افتخارات بسيار و گذراندن دوره هاي تخصصي در زمينه ي تعمير لپ‌تاپ، تنها تعميرگاه فوق تخصصي لپ‌تاپ در استان همدان مي‌باشد.
بهره گيري از متخصصان كامپيوتر،نرم افزار، آي تي، برق، الكترونيك و فناوري اطلاعات، اطمينان ما را در ارائه ي سرويس ها و تعميرات افزوده است و همين امر موجب رشد روز افزون اين مركز در اين زمينه ي تخصصي گرديده است.

مطالعه بيشتر...

افتخارات

مكاتك افتخار اين را دارد كه متخصصاني با سال ها تجربه در زمينه ي الكترونيك و دوره ديده در زمينه هاي تعميرات تخصصي لپ‌تاپ در تهران و خارج از كشور را داراست.
اين ارتباط علمي سبب شده است كه عيب يابي ها و تعميرات به روز و با جديد ترين متد ها انجام گيرد.
در زير به عناوين دوره ها و آموزش هاي تخصصي و فوق تخصصي اي كه متخصصان مكاتك گذرانده‌اند اشاره مي‌گردد :
 مطالعه بيشتر...